.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لیست اعضای شوراها براساس شاخص ها انجام شده است
رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به اعلام لیست شورا در مرکز استان گفت: تعیین لیست براساس شاخص ها انجام شده است.

به گزارش شمال نیوز، شکراله رضازاده پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ستاد جبهه انقلاب همه طیف‌ها را دربرمی گیرد و تنها به یک شورای خاص اختصاص ندارد، افزود: این جبهه در نیمه دوم ماه رمضان در استان تشکیل شد و با همفکری نیروهای انقلاب استان شکل گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ کمیته برای این جبهه برنامه ریزی و برای هرکدام مسئولانی درنظر گرفته شده است، افزود: سعی کردیم در این کمیته همه صنوف را تحت پوشش قرار دهیم.

 

وی با عنوان اینکه در دو موضوع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای خبرگان رهبری نیز فعالیت می‌کنیم، افزود: از مدت‌ها درباره شوراهای شهر برنامه ریزی صورت گرفته است.

 

رضازاده با اظهار اینکه اعلام لیست نامزدهای شوراها در شهرستان‌ها به عهده مسئولان جبهه انقلاب گذاشته شده است، گفت: باید در استان کمیته‌های متعددی تعریف شود و در این کمیته همه قشرها و صنوف دیده می‌شود تا شاهد تعدد ستادها نباشیم.

 

مسئول ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با اظهار اینکه جبهه انقلاب اسلامی خود را مکلف به حضور در انتخابات می‌داند، یادآور شد: رئیس جمهور باید از آرای حداکثری برخوردار باشد و باید این مسئله را مدنظر قرار داد.

 

وی با عنوان هر خانه باید یک ستاد تبدیل شود، اظهار داشت: در عین حال نباید راه برای سهم خواهی ایجاد شود و باید از همه آرا و قشرها برای رسیدن به پاستور استفاده کرد.

 

رضازاده پاکدستی، کارآمدی و تخصص را از جمله مؤلفه‌ها برای داوطلبان شوراها بیان کرد و گفت: تعیین لیست شوراها براساس این شاخص‌ها است و به آن توجه می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.